2015年4月7日星期二

海圖 cafe x 龍蝦意大利飯

假期的最後一天, 連 high chair 都洗同重組好了! 真係好開心唷, 小豬嘜的物品, 都已準備妥當了~

01

難得的二人世界, 要帶波比先生去歎吓咖啡,
Openrice 搜尋一輪後, 發現屯門有間 cafe 好多好評,
這間海圖 cafe 位置十分偏僻, 但去到超多人, 似乎很多人都慕名而來!
想不到, 在屯門有間這麼有格調的小 cafe, 就是要位置偏僻, 在能在這個租金貴得瘋狂的香港生存下去吧~

IMAG2719

店內全是幾個年青人打理, 我們點了一份 All Day Breakfast, 真的要讚!
牛角包好脆又鬆, 好好食!
炒蛋非常滑, 配埋很多蔬果, 整體感覺很健康~

IMAG2722

雞肉意大利粉: 我想話我平時總覺得在街外吃意大利粉好搵笨, 十零蚊的材料, 收你七八十蚊的價錢!
但今日不得不讚讚這個意粉, 因為佢調味很獨特! 有點酸酸的很清新開胃!
雞肉的配料也算多, 感覺很好~

IMAG2723

最後是 Flat White, 這家店的咖啡師拉花很有水準, 波比也讚咖啡好飲!

IMAG2724

不過兩樣食物 share 食, 其實我們都覺得不夠飽.......
好彩之後去咗行新墟, 食埋掃街小吃, 又去埋一田買下午茶, 波比先生先話夠咋.........

夜晚煮好D!!
整咗個龍蝦意大利飯, 我用了這個食譜: http://bonniechu.blogspot.hk/2014/05/blog-post_8.html
係就係好繁複, 因為要先將龍蝦起肉, 再用蝦殼去淆個龍蝦汁,
但咁樣整, 個龍蝦汁真係超超超好味呀!!! 再用嚟整意大利飯, 真係好食到冇得彈!!
龍蝦肉同帆立貝就另外煎香再上碟, 咁樣整原來好好食, 好過就咁放埋落去D 飯度整熟~

我對波比先生說: 有得食就好食喇你!
生完之後, 我相信真係好難有時間整呢D 手工菜色啦.........

02

沒有留言:

發佈留言