2015年4月26日星期日

[小豬嘜] 補記: 一切由兩條紅線開始

這篇日記 save 低了很久, 一路都打算生得才 post,
懷孕的頭幾個月, 不是迷信的怕 BB 小氣, 而是從科學的角度, 實在會有很多母和嬰的問題令懷孕不成功繼續,
保守派的我, 也從沒在 facebook 高調的宣佈, 有D 朋友都係前兩日見到我放產假的 post 才知道

事發在8月30日, 我發覺身體有點唔對路, 於是膽粗粗做個 pregnancy test check 吓,
結果, 有很很很淡的第二條紅線, 但淡得似係 error......

8月31日, 再 check, 今次紅線明顯了很多, 根據我的多次失敗經驗, 如果不是有咗, 那紅線是會狠狠的絕對不會出現, 因為你身體內根本不會有那種 hormone




眼前的, 實在完全不敢相信........

正當我很努力地準備大阪馬拉松, 一心半放棄懷孕的時候, 得到這個消息, 完完全全殺我一個措手不及.......

我想話, 過去一個月, 我每星期跑四十多公里, 還行了一次八仙嶺.......
平時滴酒不沾的我, 咁啱星期一飲了幾啖啤酒........
壞事做盡, 如何不擔心.........

突然的消息, 令我也不禁想到很多將來生活的改變, 也有很多擔憂...........
能成功走過十個月嗎? 我不敢想像..... 因為見過很多失敗的例子

但我十分十分感恩, 這是上天的一份最美好的禮物,
上天安排了BB 在我全職小醫院後才降臨, 已經是工作安排上最好的配合,
秋天陀到春天, 已經是最好的氣候,
五月出世, 入學年齡也適中,
沒有更好的了~

我真的很感恩~

9月1日
其實這日子中, 斷斷續續的有點見紅, 尋日返返吓工, 即刻落咗 A&E 睇醫生,
好擔心, 生怕難得的希望一下子就幻滅了......

我又再要感恩處處:
1. A&E 分流做緊急, 半個鐘就有得見醫生了, 這是我第一次自己 check 到之後睇醫生, 由醫生再證實了這消息
確認了之後, 仍有難以置信的感覺......
那張懷孕證明, 像是 certify 我人生要走進另一個階段

2. 醫生十分之好人, 雖然太細照 ultrasound 都 check 唔到乜, 但都叫我唔好擔心, refer 了去大醫院睇產科

3. 醫生俾我開個日期放假, 工作實在忙, 我攞了一日咁大把, 激史老公同好友

4. 大醫院的產科即個星期五就有期俾我, 好快!! 剛巧那天我是返大醫院工作的, 不用周圍走~

5. 老公幫手打電話去 QE 的職員診所預約產檢事宜, 那是個專門給公務員和醫管局員工看的產科診所, 也可在 QE 生
本身上網睇過六月時有些準媽媽打去 QE 預約, 26 週先見姑娘, 30週先有得見醫生
好好彩, 我在第 10 週就可以見姑娘, 26週就有得見醫生
或者因為我好早就 check 到打去 book 啦!
波比先生很幫得手, 我 sick leave 在家, 靠佢 fax 所需文件去醫院, 他也做得妥妥當當

但...... 西醫角度, 見紅這些問題就只可以叫你休息, 甚至是絕對卧床休息, 實在沒什麼可以做
束手無策之際, 我想到睇中醫

我向來都是個不相信中醫的人, Master 時讀了一個 module, 覺得真係任佢噏
我去了個元朗好出名的中醫, 十點去到呆坐了兩小時先有得睇, 真係好多人!

一坐低, 佢乜都冇問就幫我把脈,
把完, 話我: 感冒未清, 胃有脹氣, 先天性心臟有事, 仲有便秘
我即刻 O 晒咀囉, 我一年 365 日都不知幾暢順, 何來便秘呀??
成堆都係都市病, 你咁噏實有幾樣中喎!

我開始懷疑佢嘅專業, 仲把唔到我有喜脈.......

我話佢聽我今次來的目的是安胎, 佢一臉驚訝.......
將佢把唔到我有喜脈歸咎於我胎氣太弱, 嘩, 真係好任佢噏囉!!!

不過算啦, 我都係叫佢開D 安胎藥俾我補補, 我諗安胎藥應該來來去去都係嗰D 嘢掛,
佢埋頭寫了張有超過廿種藥材的藥單, 我就 O 住咀去執藥,
多謝 $1260, 不過幾貴都要俾


回到家, 自己第一次煲中藥, 真不敢相信, 從來不相信中醫的我, 現在會睇中醫食中藥囉!
係苦係難飲, 但為了波 B, 我願意去飲啦~





9月5日
今天在自己工作的大醫院第一次見婦產科, 心情實在有點緊張

約了十點半, 準時到達, 但去到已經是長長的人龍,
淨係排隊登記, 已排了半個鐘!!! (還好彩之前俾錢我有職員快隊可排)

之後等等等, 先是新手醫生問症,
再等等等, 見到駐院醫生照超聲波了!
我深明得 5 週應該都係睇唔到D 乜, 但已見到胎囊, 同埋證實了起碼不是宮外孕, 心情也定了點~

可惜一波未平, 一波又起, 發現了我心跳很慢, 慢到得四十幾下
其實我一路都覺得自己D 心跳有D 奇怪, 成日都 feel 到好大力,
幾年前睇過 Staff Clinic 做埋心電圖, 又話冇事喎

今次的醫生很好, 叫我去再做心電圖, 一路做已知唔對路......
醫生睇完 report, 真係有D Abnormal waveform, 即刻 refer 埋心臟科
攪咗三個鐘, 係耐, 但要明白醫生工作好辛苦, 由八點幾巡病房, 再十點幾睇門診, 到一點半都仲未有飯食,
我會感恩醫生的辛勞, 在公立醫院做不是易事,
而不是吓吓好似其他無知的孕婦喺度嘈等得耐, 有點樣嘅阿媽, 就會有點樣嘅 BB,
咁巴閉就唔好嚟睇公立去睇私家啦~

在內科門診排期, 又是一個折騰, 淨係約個期都要攪 40 分鐘,
我只係諗平時D 公公婆婆嚟覆診一定好辛苦, 排除俾錢, 等兩個鐘先見醫生, 再排半個鐘約期, 又排一個鐘攞藥, 這就是公立醫療........
我要很感恩, 心臟科有快期, 十月尾就見


9月10日

這兩天, 身體應該好了點, 沒有再見紅了! 人也安心很多~

波比先生這幾天的轉變, 足以令我目瞪口呆!
識咗佢十幾年的壞習慣, 愛理不理, 一下子 180 度轉變,
話了千萬次都冇改到的壞習慣開始改掉了, 做事也認真積極了
我不得不用「轉死性」同埋「半若兩人」去形容他囉!

不過話時話, 轉死性的也有我, 懶惰的, 求其的壞習慣, 都通通自然的改了
只覺得, 自己再不做好自己, 如何去照顧多一個人呢??


知道有咗之後, 跑步運動完全的停止了, 因為現在還很不穩定......
但呢排運動量都算大的我, 一下子徹底地停止了所有運動, 後果到底會唔會迅速變大肥婆呢??
唉, 真係不敢想像呀............

晚上不可以和波比先生跑去洪水橋了, 倍感寂寞.......

最尷尬是很多同事都會問起我練習馬拉松的情況、今年報了咩 10k 賽事等等,
我都支吾以對.......... 因不想公開, 又不想作個大話如腳傷去應對........

渣打馬拉松, 我也收到了達標選手的邀請, 今年 2hr5min 內跑完了半馬, 可優先報下年的渣馬啊
期待著參加挑戰組的賽事, 點知而家只可打打氣,
波比先生要努力呀!!!


這幾天, 都睡得不好, 清晨四點幾就失眠了 T.T
在醫院開工時, 已是起床後的四個多小時, 我開始眼瞓......
就這樣, 返工時不停打呵欠 zzzzzzz...........

吃方面, 縱然我是貪吃, 但我也開始戒掉部分食物,
我一向都吃得健康, 而家要更健康, 感覺很有壓力......

因為孕婦每天需要的營養特別多, 但不是狂吃的吃得多!
在急症室時又檢到有少少貧血, 自己也擔心.......
所以每天開始一粒 Materna 同鐵丸, 正餐都是計過度過, 有齊晒 n 種所需營養先得~
同事請我食零食, 想食但都要婉拒...........

戒口, 我又唔覺得真係好辛苦,
都係十個月唔食o者, 又唔係成世都唔食,
值得的話, 我會忍到

但中醫的戒口清單實在騎喱,
曲奇餅, 月餅, 粟米都要戒? 湯都唔飲得?? 我真係唔知咩理論囉........
我想話我日日食香蕉食到生, 一樣冇事冇幹, 中醫實在好多古怪又無稽的理論!



2014 年10月

這個月做了唐氏檢查, 度頸皮時有D 厚, 因為 book 得俾我個期已經係好遲了, 所以相對個數值都大 D.......
護士幫我抽血, 抽極都抽唔到, 又賴我血管幼.....
但我想話平時係抽血員抽, 唔洗一分鐘就抽到三四支囉...........
最後兩隻手督咗 4 次, 要換個個護士先抽到 =.=

但兩星期沒有收到電話即是沒問題了, 好感恩!

10月尾去了心臟科的覆診, 醫生又是超好人, 即刻同我做了個 ECHO, 心臟的結構功能照計正常,
幫我book 了個 Holter, 詳細用心的解釋, 建議我減少咖啡因攝取,
其實懷孕後已唔飲得咖啡, 之後心臟的問題自己都感覺到消失了~

沒有留言:

發佈留言