2012年12月31日星期一

我的 2012

2012 完結了, 今年過得怎樣呢?

也算是十分好, 工作穩定, 可以放工煮飯 (煮飯仍然是我生活中的第一位! 如果那段日子常常不能做飯, 我就會覺得很淒涼!)
這一年吃了很很很多
跑了唔少, 多得醫院一班毅行者, 令我發掘到行山的樂趣,
到過了很美的沙巴高雄墾丁,
再次到日本跑馬拉松~

這個年頭, 樓價升了 40%, 樓換不了, 買了架車,
駕駛原來很不容易, 令我更喜歡唔洗用腦地坐巴士鐵路

這個晚上, 被一個冇信用的 DCfever 賣家甩底, D 人好冇品, 應承晒賣支鏡, 點知忽然話有人出更高價所以唔賣俾我,
都黐線的, 我又冇壓佢價, 跟佢自己定個價買, 有人出高D 佢就賣俾人, 很 !#(@*^#@$^!

所以臨時地 join 了波比先生去同事的新居, 形品星寓真係好好好堅!!!
去了 35/F 的會所, 全個九龍的 view 靚到無論, 就是大地在我腳下的感覺,
會所靚到好似五星級酒店, 好誇!!! 難怪要 $2.7 的管理費......

同朋友去了大角咀食韓國菜, 之後再 black n white,
The Signature 美滿的為 2012 寫上句號~
2013 只要簡簡單單, 知足常樂、惜福感恩地過, 人人都健健康康就好了~
Happy New Year~

IMAG1711

沒有留言:

發佈留言