2012年12月19日星期三

[愛美食] 失傳的咖哩味

今日睇咗個 BB, 超攪笑, 幾日人仔識啜自己隻手指公~

放工同另一個 BB 的媽媽通電話, 講吓 BB 的情況,
在職媽媽其實真係好辛苦, 自己個仔喺醫院, 好想嚟探佢, 但係要返工, 屋企仲有個大的同埋另一個大孖 BB, 有心無力...
有時一個電話, 或者可以令家人都安心好多~

不過講完電話, 攪到冇村巴搭, 於是出咗旺角食飯
我哋去咗第尾牛扒, 我叫了這個咖哩石斑飯, 這些老店的咖哩真係好濃好好食,
我爸爸鍾意食咖哩, 但係屋企附近已找不到一間好吃的, 那些茶餐廳的都是水了了.....
買了架車, 原意本想是車佢去吓唔同地方 (佢話自己唔搭得輕鐵/的士, 會暈車浪),
點知我再問佢先知連私家車都唔搭得....... 唉...... 咁我買咁大架車嚟做乜呢?
長期都係得我同波比坐的話, 真係早知買架 March 好了...............

01

沒有留言:

發佈留言