2012年12月15日星期六

學車補鐘好師傅

今日波比先生又補鐘, 上午是跟了我之前跟過的陳師傅學, 執返正D 軚盤控制呀、轉彎呀,
下午是跟了曾師傅, 是波比舊同學介紹的,
他是我近期見過三個師傅中, 最好的一個呀,
佢俾的指示好清晰, 好有耐性教你, 唔識練到識, 技術同路面知識兼備,
今日仲行咗好多路, 由新浦崗去到石硤美, very good 呀, 學到好多嘢~

08

已經是十二月, 很難理解點解日日都仲係著住短袖衫......
今日由元朗跑去屯門, 跑跑吓已經覺得唔對路, 熱到想中暑咁,
跑完睇睇天氣, 嘩, 成 27度!!! 黐線........

2 則留言:

  1. 你好!請問可以給我補鐘陳師傅資料嗎?Thx!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我問緊我老公仲有冇 keep 師傅個 contact 呀, 有就再覆你 :)

      刪除