2012年12月26日星期三

[愛烘焙] 白神養種麵包 - 香軟方便

為了讓我有限的白神酵母可以留後, 我決定幫佢開枝散葉, 令佢百子千孫, 千秋萬代~

哈哈, 其實即是做個養種, 養住佢, 等佢不斷繁殖, 到繁殖唔到我先需要開一包新的~
方法很簡單, 同我整液種差不多, 先用熱水消毒一個玻璃樽,
將 150g 高筋粉 + 150g 溫水 + 5g 白神酵母倒入樽內攪勻,
然後在溫暖的環境等佢發酵到兩倍高 (我放在煲了微暖水的鑊), 咁就攪掂了!
然後放入雪櫃, 雪住佢, 有用時才取出~

10

我用了呢D 養種去整麵包, 全機搓~

11

嘩嘩嘩, 好得呀~ 好鬆軟好好味, 質感好ok !!!
同埋真係好方便, 想整時拎D 出嚟, 即刻溝埋其他材料 3 小時就有得食, 唔洗煮湯種, 正!!

12

沒有留言:

發佈留言