2013年3月24日星期日

[愛跑步] 元朗越野賽 x [愛美食] 鬆 cafe (Chow Chow Cafe II)

來到三月尾, 長跑賽事都差不多接近尾聲了~
我們報名了的最後一個比賽, 就是這個元朗越野賽





這個賽事一點也不簡單, 因為是要跑山啊!
不過頭幾名有盆菜食, 好吸引!

報到後下了幾陣雨, 使我不敢帶手錶/電話, 怕浸濕了就要報銷.....
準時九點開跑, 應該唔夠二百人, 用打鑼鼓的形式開始比賽, 好攪笑!

長長的大棠山路, 然後再不斷上山, 我都知好 harsh, 但比我想像中更 harsh.....
不斷的高度攀升, 使我氣喘及心跳得厲害, 仲有想嘔同暈的感覺.....
上完第一段樓梯後, 頂唔順要企咗喺度抖, 否則我相信我真係會暈, 要 call 直昇機.....

停了一陣令我大落後, 之後入了山路, 前後都冇晒人, 驚!!
跑山真係要好小心, 一唔覺意跣腳就真係會碌落山啊!!
今次真係超辛苦, 冇帶錶令我唔知自己速度, 又唔知跑咗幾遠, 仲有幾遠....
漫無目的地跑, 真係好想史......

最後的 1km, 真係有點捱返來的! 時間是 1hr7min, 真係慢, 下年如果再參加, 真係要練多D 上斜~~

01

有 K66 都算好快返到屋企, 感恩!
今日唔曬, 但D 汗流到吧吧聲, 整個人濕透了, 超恐怖~
沖完涼舒服晒, 就出去搵食!

睇 Openrice 發現波比好鍾意食的 Chow Chow Cafe 開了分店, 就在教育路
其實去兩間店都係遠, 今日就試試新舖啦~

呢度開業兩個多月, 室外座位比室內的多
服務員依舊的態度親切又有禮~

IMAG0358

點了兩個午餐, 南瓜湯同雜菜湯都好足料

IMAG0354

我很喜歡今日的食物, 因為我好怕出街食, D 調味會好重,
呢度的湯和肉, 調味都剛好, 很健康的感覺~
牛扒要五成, 真係有五成的效果, good ar! (因為太多舖問完你幾多成, 其實整完都係過熟....)

IMAG0355

呢個薯條外脆內軟, 十級好食!!
在陽光下吃午餐, 是星期天的享受啊~ :D

IMAG0356

沒有留言:

發佈留言