2012年7月27日星期五

[愛住家菜] 心有靈犀 x 大飯糖

星期五, 終於可以正常時間返到元朗, 一定要在家吃,
為了慶祝 Happy Friday, 我打算給波比小驚喜, 就是買了 Tasmania 生蠔,
點知波比回來, 佢又拎住兩袋嘢話加餸, 原來佢去了元朗西鐵站新開的爭鮮買壽司,
哈, 我剛剛都有諗過好冇買埋三文魚腩刺身俾佢, 好彩我冇買o者, 否則就 double 了!

爭鮮的食物, well, 我覺得麻麻啦~ 三文魚下面是一大舊蘿蔔絲墊高D 三文魚, 啞咗.....

03

簡簡單單, 炒了個黑椒什菌牛肉天使麵拼闊麵,
D 闊麵炒完好似干炒牛河, 哈哈!

04

上星期整的三文魚腩豆腐冬瓜湯, 清清甜甜, 好多魚油呀~

02

今晚終於都冇落雨可以去跑步喇! 我話想跑去食甜品, 又俾波比先生估中咗我想去食洪水橋的大飯糖!
這就是心有靈犀嘛~ :P


即慶約埋阿姨姨丈一齊食, 跑完有嘢食真係特別開心!!!
榴槤大菜糕, 個自製榴槤雪球好好味啊~~

01

沒有留言:

發佈留言