2012年7月15日星期日

[愛跑步] 第二次 LSD (元朗跑至黃金海岸路線推介)

上次跑完 LSD, 波比先生就講定今個星期又要跑過,
是的, 我覺得有一個目的地咁跑, 總好過不停的跑運動場, 其實我真係好唔鍾意跑運動場, 好悶!

有了上次的經驗, 今次做足準備了!
天氣好曬, 除了太陽帽, 還穿了手袖,
帶定了防曬霜, 去到兆康時補一補,
帶定一個膠袋, 萬一中途下起傾盆大雨, 都起碼有嘢袋住部電話,
仲帶埋件衫, 準備去到黃金海岸時換 (上次全身濕透的食早餐同搭車返屋企真係好唔舒服)
錢都帶多D, 不時之需!
咁多嘢就係塞晒喺我的腰包仔, 哈哈哈!

上次又係今次又係, 跑跑吓部電話無啦啦 restart, 唔知咩事, 攪到計里數少咗截.....

如果大家都會跑同樣的路線, 有些小貼士可參考

1a

跑到去屯門站, 上次唔識就挨工廠區士去,
今次過河去到屯門公園裡跑, 超正呀! 劃分了行人路同埋單車路, 又闊, 非常好跑!~


2a

去到黃金海岸, 比上次快呀, 連埋中間 hea 的時間用了兩個鐘,
可能跑過一次有晒準備真係唔同D, 今次其實比上次仲熱仲曬, 但跑完又冇上次咁辛苦喎!
換埋件衫舒服晒, 開開心心又去「煮樓」食早餐!
仲同埋阿姨一家人一齊食添 , 之前我哋想約埋表妹一齊跑, 但阿姨真係太緊張, 又驚佢中暑驚佢跑街危險, 所以表妹只好一個人在黃金海岸跑跑~

02

我想話, 跑步減肥真係好 work o架, 
先有波比先生啦, 由 >180磅減到得返 140 磅, 仲要係冇節制日日飲飲食食o架喎~
個衰佬而家真係食極都唔肥, 啱啱仲發現佢體重跌破 140 磅囉! 嘥米飯呀! 回水呀!

我呢, 咪由7月1日開始 regular 做運動嘅, 至今日剛好半個月, 跑了七次,
我一向其實都唔係瘦底啦, 近年自己煮咁多好嘢, 晚晚食完飯又奉旨食甜品, 真係肥咗唔少o架....
呢半個月, 我睇住自己個肚同埋條腰瘦返成吋, 真係勁感動呀~~~
著褲鬆咗嗰種感覺, 真係太美好了~~~
跑完步, 唔會即晚瘦, 第二天覺得人輕了點, 最明顯是隔一日, 腰間就會輕鬆了!
其實跑步唔係計你嗰刻消耗了幾多卡路里, 反而我覺得似係有D research 所講,
佢幫助你增加 muscle, 增加 mitochondria, 增加你的 metabolism,
你每一日消耗的能量都多了, 人漸漸就會瘦下來~

哈哈, 做完運動, 又食喇!
阿姨送咗D 喺佢屋企門口摘的香蕉俾我哋, 就用來整 salad 作下午茶, so happy~

03

沒有留言:

發佈留言