2012年7月29日星期日

消暑, 差啲中暑 x Salomon 背囊

今朝好感動呀, 我前所未有地星期日唔會六點就醒, 奇蹟地瞓到八點, 我諗係新的日立小涼伴的功勞!!
佢真係好靜, 又夠凍, 瞓得好舒服~
今日仲換埋新窗簾, 用了遮光布, 拉埋真係冇乜光入到嚟!!
哈哈, 希望呢兩項措施可以幫我渡過炎熱的夏天, 日日都有覺好瞓啦!!

今日又完成一創舉, 就係由我屋企跑去屯門碼頭, 用了1小時50 分跑這 12.7km ,
好慢, 因為今日真係勁熱勁曬, 完全頂唔順呀..........行咗好多次囉~
仲有因為我個腰包仔袋咗兩件衫, 好重, 不停的撞落我個肚, 攪到好唔舒服~

有見及此, 今晚的起心肝去買跑步背囊!! 呢個星期都睇咗幾間行山專門店, 係到今日先搵到個好啱心水的!
我要有左右都有袋啦, 入面唔可以太細啦, 因為平時返工都可以用
可以放到水袋, 呢款連埋 1.5L 的水袋, 你話夠又唔係好夠, 不過佢最出面有個袋又可以放水, 好 ok 呀!!!

01

後面都好緊要, 條帶要有墊啦, 背脊位有頂起可以透氣散汗啦,
腰位有得扣埋, 仲要兩邊都有小袋仔可以放吓紙巾同電話,

02


呢款真係好得好啱心水呀! 雖然都有點貴, 但係我日日都用, 點都抵返掛, 嘻嘻!
好想快D 再去行山呢~

沒有留言:

發佈留言