2012年7月2日星期一

[愛跑步] 我要加速

人老了就是老了, 尋晚學人捱夜睇波, 但實在捱不了..... 下半場 9 成時間都睡著了.....
一讚是在朋友家的 3D 電視, 真係好 amazing!!
球員就像是在電視箱內立體的活生生的走來走去! 好犀利呀~~

5點幾返到屋企, 慘, 我瞓咗 4 小時就醒咗......好攰又瞓唔到, 真係好無奈.....

神戶京都之旅, 唔好話我心急, 已經剛剛 book 好晒酒店喇,
原來 11月是賞楓旺季, 所有酒店都係平時的雙倍價錢!! 好恐怖..... 原來睇楓葉是很奢侈的玩意....
有錢都未必有房, 好難 book 之下, 終於 book 好晒, 放心晒~

為著神戶馬拉松, 我決心要努力D 練習,
定下目標, 每日如果唔練跑, 都要練蹲坐半小時,
今日老公陪我一齊蹲, 真係唔好講笑, 開行冷氣都滴晒汗,
雙腳蹲到震晒, 蹲完半個鐘, 對腳硬晒咁...........
哈, 希望有恆心地做的話, 真係可以幫我加速啦~

沒有留言:

發佈留言