2011年9月25日星期日

荃灣 New Balance 10km

今日 6am 起身, 又去跑馬拉松!
哈, 不過今次淨係波比跑, 我去做攝影師咋~ 因為上星期先跑完, 怕今個星期又跑我會頂唔住!

地點是荃灣西鐵站起跑, 跑到去過咗汀九橋折返, 唔洗預早拎號碼布, 去到先攞其實仲好
(上次要特登星期六去沙田拎號碼布, 嗰日又熱又等唔到車, 真係火滾!)
由屋企出發去到唔洗半個鐘, 太方便~

02

寄埋行李, 都差唔多起跑時間了! D 人好早已經去晒起跑點~
種子跑手有得排第一, 又見到 Thomas, 仲有兩個意大利人, 又有好多名校的學界精英!

03

當人潮去得七七八八, 我都跑埋一份, 因為平時真係冇咩機會出到嚟荃灣跑,
呢段路沿海邊, 好舒服, 同馬鞍山差不多, 仲闊D~

04

05

開始上斜同埋跑到馬路上

06

07

不是比賽的心情, 一邊跑一邊拍拍照 (當然會 keep 住步伐唔會突然間停低阻到人啦),
嘩~~~ 好爽~~~ 仲見到汀九同青馬橋, 真係冇幾何可以咁跑~

09

我去到 3km 到折返

12

後面的朋友要加油啊!

13

我未去到 3km 已經見到 Thomas 返緊嚟, 太恐怖了, 完全拋離第二三名 幾條街,
次次都係佢拋離晒咁贏, 佢一定最清楚體會「無敵是最寂寞」呢六個字!

25

我都跑咗 6.33km 呀, 計好差不多時間返到去終點等波比先生,
不過回程時開始落雨, 幾驚愈落愈大呀 (咁我睇嚟就要換 iPhone 5 同埋 GF3 了),
好彩, 跑到返去終點時又停雨了, 電話相機先唔洗報銷~

哈, 波比先生用了大概 44分鐘返到來喇, 算是滿意的成績!

18

換好衫, 同波比爸媽去好彩飲茶, 一跑完有得食真係好 happy!!!

24

煎腸粉點解係點 wasabi 嘅? 太有創意了吧!

23

去大阪之前的比賽暫告一段落, 我們還有一個月好好練習呀~

沒有留言:

發佈留言