2011年9月11日星期日

我升呢了!

近來, 我真的吃太多了~
不如告訴大家我今天吃了什麼?
早上的一件卷蛋, 三件豆沙燒餅
中午的雲吞麵油菜
下午茶的半個月餅, 燒賣腸粉, 格仔餅, 九菜餃 (全都是波比買回來的!)
晚餐三餸白飯,
宵夜有水蜜桃, 橙, 柿, 豆腐花..............

好恐怖嘛?!?!
波比先生唔好再買咁多嘢食返來了!!! >.<

今日真係超有罪惡感, 我呢排常常咁食法, 肥了.......... 年年中秋都係咁~
只好慶幸我有做點運動, 今日又跑了 9.27km, 想起那肚子裡的甜食, 實在沒法不跑多一點......

今日累計跑了 250km 喇, Nike+ 中我已有橙色升呢做綠色, 嘻嘻~
今日最主要學 keep 住速度, 要完成 10km, 應該是可以的,
不過頭兩公里要 7min/km 的慢跑, 之後就 keep 住 6'40"/km 到跑, 就唔會喘得太犀利, 應該可順利跑到 10km~

這星期練多兩三次就休息, 等待星期日的比賽!

10 Sep 2011

沒有留言:

發佈留言