2011年9月2日星期五

又到星期五

我同同事近日睇咗一個精神科的病人, 其實沒有攻擊性的精神科病人, 有時真係好攪笑同可愛~ (即係好似 A 仔咁囉)
精神病也只是一種病, 個病人都唔想有的, 似我們傷風感冒一樣, 只是要較長時間才醫得好,
他們只是有病, 不是黐線 (當然也有些會很瘋癲......), 他們的智力是正常的,
與這個她對話, 真係唔知好嬲定好笑咁~
住了廿幾年精神科醫院 (是, 廿幾年), 談話中我感到她渴望的, 是每天有親人來探望她,
太難想像, 住廿幾年醫院會是什麼滋味..........

當我在復康醫院的日子, 那裡有精神科病房, 見到病人排好隊進進出出, 個個都是面無表情的,
心想入面會是個怎樣的世界呢?

好不容易, 終於到了星期五喇!
今晚太遲放工, 於是同波比先生去旺角食上海菜, 再掃街邊小食, 再去麥當當食雪糕飲咖啡~
返到來, 要跑返 8km 先得喇, 近來常常整甜點又自己食好多, 肥 C 了.............

090201

今日波比先生在公司吃了半島嘉麟樓的酥皮奶黃月餅,
我問佢其實係咪真係咁好食, 佢話佢同同事都覺得我整的好食D~
嘻嘻~ 大概因為是新鮮又脆皮掛~ :P
好啦, 我下個 weekend 再整多次先!
今次打算整蕃薯餡, 哈哈, 除了人食, 還會整俾同事的狗狗食啊!

沒有留言:

發佈留言