2011年9月9日星期五

半島月餅

今日下午忽然有個尋日冇嚟到的 case 上咗嚟話要睇,
那是大陸人夫婦的 BB, 同文員講佢哋好遠嚟到, 死 lur 叫我睇埋佢~
本身是於理不合的, 我也有我的病房症要睇, 唔可以你鍾意幾時嚟我就幾時睇你而唔睇病房的病人!!!
但係我下星期最快都要星期四先有時間睇佢, 唉, 見 in patient 不是太多, 就算吧睇埋佢了, BB 還是沒有罪的~

一問之下, 佢哋住貴州, 貴州喺邊呢?
吓............ 要搭飛機先來到香港........幾個月大的 BB 每一兩個月就要搭飛機來香港覆診........
咁難怪佢咁想我睇埋佢喇.........

同場有一個我估係「中介人」的人物, 似乎除了安排大陸孕婦來港產子,
佢哋的售後服務還包括 BB 陪診 + 翻譯, 太多專有名詞, 我們同醫生有時都真係唔知點講普通話.....

又完成一星期的工作了, 今晚波比先生請我食半島的月餅, 那奶黃餡真的很香蛋黃味, 唔知點整?
不過個皮林了, 麻麻地~

090901

也開了麥兜的紅豆月餅試試, 不過覺得紅豆餡太甜了, 都是上年東海堂的紅豆月餅美味一點~

090902

今日吃了差不多三個月餅, 好肥呀! >.<

沒有留言:

發佈留言