2011年5月23日星期一

滑滑肉餅

今朝第一個 case 係個廿幾歲的智障年青人, 佢咳住咁入我房, 入到嚟想除口罩
我:「你病喎, 唔好除口罩喇」
佢阿媽: 「佢冇病呀」
我:「佢咳喎」
媽:「佢係咳o者」
我心想: 咳都唔係病? 咁係咩呀? 即使好多人好多藉口話係咩氣管敏感咳兩聲,
但知唔知咳一吓有幾多你睇唔到的飛沫會噴出嚟, 噴到周圍都係
我:「咳都要戴口罩o架喎, 醫院規矩一定要」
個阿媽先冇聲出

過咗一陣, 見個 case 滿頭大汗
我:「嘩, 你出晒汗喎, 好熱呀?頭先好趕嚟呀? 俾張紙巾你抹汗啦」
Case: 「唔係, 我一路都出汗, 不過頭先食咗藥好D 喇」
吓?! 食藥?! 藥都食埋都唔係病呀?! 個阿媽都黐線o架!
明知自己個仔病仲帶佢嚟, 分分鐘仲發緊燒, 仲叫佢唔洗戴口罩嚟對住我講嘢,
我呢份工真係搵命博囉!

個 case 是一個很乖巧的男孩, 有個咁嘅阿媽, 真係............
有趣的, 這個 case 是我出來工作的第一個地方的一個學生,
輾轉多年後, 又在醫院見返佢, 世界真細小

我今日都要睇醫生, 有隻眼無啦啦發炎, 都係手多摔眼之過..... 以後要乖D~

今晚可以準時放工煮飯, 冇落大雨, 感恩~
唔知大家有冇睇過阿蘇教蒸肉餅?
http://www.towngasavenue.com/magazine/article.aspx?art_id=236

雖然好多人一味彈阿蘇的介紹唔掂又話佢唔識煮嘢食,
不過應該自己試吓佢D 方法 work 唔 work, 不要人云亦云~

這兩星期用了佢的方法去蒸肉餅, 蒸肉餅呢家嘢我已經識咗十幾年, 但從來冇諗過點樣令佢好食D~
試過因為健康我有時只買瘦肉, 試過整到好硬連自己都覺得有點難哽......
阿蘇的方法, 我可以話俾大家聽真係幾 work! 上次用半肥瘦, 今次用全瘦肉, 都造到滑滑的口感!
健康, 都可以好味道的!

肉餅

之前咁多年都要波比先生食過 n 次硬硬蒸肉餅, 真係有點慚愧,
好彩你老婆有自我增值, 你以後都有滑滑肉餅食喇!

沒有留言:

發佈留言