2011年5月4日星期三

築地拉麵

今日成七點先放工, 為著開會傾一個自閉症的 program,
俾我的感覺係重量不重質, 我已多返強調太低能力的小朋友怎可沒有個別訓練?
但高層為了交數, 只是不斷關注開組谷數,
看見第二間醫院的 Tx Plan 竟然是 2;0-6;0 的 grouping, (心裡「吓」了很大聲!)
同一個組內十堂中可以由 pre-verbal task 去到有 sequence description, 天呀............. 太神乎奇技了嘛?!!!!
我想俾我專業的舊機構同事見到這個 Tx Plan 的話, 一定貽笑大方同成為業界的笑話!

長唉一聲........... 唉~~~~~~~~~~~~~~~~~~

*****************************************************
好了, 太夜走冇煮飯喇, 去旺角又唔知食咩之際, 忽然想起近來雅蘭開了間築地拉麵
築地唔係食刺身壽司的嘛? 哈~ 怎會變了拉麵?

整體食物唔錯呀, 先來了另外叫的溏心蛋, 幾好的水準, 是已調味的, 溏心有點似啫喱的蛋黃好正呀!
是香港少有的好質素!

01

我的豬軟骨拉麵, 豬軟骨炆得好林好入味, 豬骨湯底很濃郁, 不過稍咸

02

波比的叉燒醬油拉麵, 湯底味道清一點, 叉燒超大塊, 不過其中一塊稍硬

03

波比同我都覺得呢度的拉麵都好唔錯, 做到大部分的日本風味,
服務員效率高有禮貌, 絕對值得再幫襯!

沒有留言:

發佈留言