2011年5月19日星期四

第一次淘寶

常常在人家的 Blog 見到人喺淘寶買咗好多平靚正嘅嘢, 十分羨慕!
奈何我家在 office hour 冇可能有人喺屋企收貨, 所以之前冇可能淘到

點知波比近來被同事感染到, 學人淘埋一份, 於是就展開了我們第一次淘寶之旅

其實淘寶, 都係一件幾麻煩的事, 要在幾萬個 search result 中揀心頭好,
又要睇吓間公司的評語, 最花時間係唔多識打中文的波比先生, 要同賣家 online 傾價同運費,
最後我們淘咗 6 點幾公斤的東東回來, 今日到旺角的「淘點」自行 pick up,
去到好多人呀, D 人買的東西千奇百怪都有, 真係大開眼界!

看看收穫吧!
買了很多餐具 (重死....), 不過布丁杯同咖啡杯比我想像中細好多....... 裝唔到D 乜咁..........
質素合格! 但其實價錢都唔平囉~ 同香港買差唔多, 只差在香港未必一下子見到想買的款式~

01

都係我的 - 單車用品那海棉單車座墊好得呀, 希望之後踩單車就唔會 pat pat 痛啦!
條單車褲都係特製, 在 pat pat 位有個厚厚的軟墊, 車工完全合格, 幾十蚊好抵了, 香港要兩百蚊呀~
兩個單車手柄墊, 點知, 根本都套唔到落去嘅.......... (除非先拆咗本身的把手啦)
仲有個頭盔, 不過真係得啖笑....... 我覺得係用硬身的發泡膠造, 如果 touch wood 我真係趴街的話,
我相信呢個頭盔應該救唔到我囉..........

02

波比先生都買咗好多運動用品, 平時著開成千蚊的跑步鞋, 不過聽人講呢個大陸牌子都好掂,
佢又要試吓, 今晚試咗落去跑, 波比話個樣就抄足 Asics, 但質素就真係.......普普通通啦,
幾百蚊算係咁喎~

03

另外仲有好多利物浦東東, 但布造的就甩色甩得好緊要, 手工亦好參差, 麻麻地啦~

整體淘後感: 貨品的質素一般啦, 除非真係平好多, 否則都係喺香港買嘢穩陣好多~

大阪馬拉松訓練日誌: 難得閒日放工後仲有氣力去跑, 跑咗 4.17km,
因為食完雪糕先落去跑, 攪到肚痛......... *o*!

3 則留言:

  1. haha, 我都想買單車墊同褲呢,你係淘寶同邊個人買,等我都買先~

    回覆刪除
  2. 我幫呢個 seller 買
    http://item.taobao.com/item.htm?id=4083276560&frm

    佢仲有賣好多單車配件啊!

    回覆刪除