2011年5月8日星期日

廿幾年後重訪藍地

今日繼續好天, 同波比先生又一新嘗試, 14km 來回長征到藍地

我的幼稚園年代, 住在藍地的村屋, 養了三隻唐狗,
屋前有空地玩, 有果樹可以揀龍眼黃皮食,
雖然那是三四歲的事, 但我仍然很有印象~

去程 7km, 去到會食返餐, 波比更有動力跑呀跑, 而且要備戰月尾的比賽, 要加緊訓練!

02

去到洪水橋, 穿過隊道去了對面, 對我踩單車好D, 因為冇咁多上落位, 唔會 dun 到個 pat 咁痛!
不過近馬道, 好食塵!

03

到了藍地大街, 這裡的印象, 深刻但蕪湖

12

本來有想過食好出名的季季紅 (好多電視雜誌食家都來o架), 但因此太熱了,
實在想飲凍 OT 多過熱中國茶............
13

找到一間有露天位的餐廳, 見到有懶洋洋的貓咪

04

辛苦完有得食, 真係好開心的, 乜都變人間美食!!

06

這裡的奶茶果然不錯, 愛奶茶的波比大讚濃茶味又滑奶味, 少甜後味道很讚!

07

往大街直入, 我的故居相信已經拆了, 就在現時綠怡居的腳下~
這條村, 變了兩個新地屋苑, 已找不到舊日的回憶了~

09

可幸的, 是有一些老商店還在
賣 $2 支水的士多, 大概因為平租,
證明了我們平時在些粉買的 $6 支水, 有 $4 是用來交租俾地產商同業主.............

10

臨走在季季紅, 買了叉燒包回家吃, 好味~

回家途中, 去埋昌緯單車店買個鈴鈴, 店員超好人, 順便幫我 check 埋個轉波 system,
整完後, 成架車爽晒好好踩呀!

夜晚當然是母親節飯, 6 個人食了差不多 8人餐的份量, 飽史了~

沒有留言:

發佈留言