2011年5月7日星期六

好開心 - 踩入南生圍

哈, 南生圍我們去過 n 次, 但次次都係行落樓行兩條街就搭船仔入去, 未試過兜個大圈咁入去

今朝睇屋苑的 forum , 見到有鄰居踩單車入去, 其實我一路都想試, 但又唔識路,
於是睇 google map 做定晒功課, 我踩單車, 波比跑步, 實行踩入南生圍的大計!!

但係, 我部單車原來好耐冇出動係會有點緊晒郁唔到的情況.............. (上一部已經係咁所以掉咗)
好彩而家呢部放屋企, 即刻用支 WD40 噴噴佢, 都只係好咗D............ 很擔心部車又唔要得
拎落街踩順了, 發覺好咗D, 但都係有點問題, 踩極都踩唔快, 好用力踩到我氣來氣喘都只係 10km/hr,
好慢, 攪到要波比成日停低等我, 咩事呀????

踩了 3km, 突然覺得架車D 聲好似有D 唔同, 好似一路剎住擊咁踩,
跟住就發現, 吓..... 乜原來個單車籃壓住咗個 brake 條線, 就攪到之前踩極都踩唔到!!!!
原來真係一路好似落住 brake 咁踩囉! 唉~~~~ 點解會咁o架?!
即刻鬆返條線, 架車即刻順晒, yeah!!!!!
不過我已經好攰好攰, 因為頭先真係用咗好多力, 已經滴晒汗喘晒氣!!

我哋都好享受今次的新路線呀, 因為超好天, 沿途藍天白雲青山綠水的景色真係好靚呀~
不過踩單車驚震壞部 GF2 , 所以今日只係用 iPhone 影相咋, 下次一定要帶埋相機先得!

07

02

10

12

兩個滴晒汗的人, 終於都去到終點喇, 全程 7km,
買咗一罐 Coke zero, 太涼透心太爽的感覺! :D

13

沒有留言:

發佈留言