2011年5月20日星期五

十幾年朋友@韓國菜

好耐冇見我一班做 promoter 時識的老朋友了,
今晚難得約得齊人, 去咗食韓國菜~

話咁快, 我哋就已經識咗十幾年, 人真係老了............
每次相聚, 總聽到朋友們說了唏噓波折的事業同感情,
大家都會話到我是最安穩最快上岸的一個, 其實也是, 我也知足~

有朋友要嫁到去意大利呀, 哈哈, 太浪漫的愛情故事啊~~

今晚的韓國菜在美麗華商場, 那粉紅色的醃蘿蔔很特別, 甜中帶果香~
海鮮薄餅都很不錯!

03

燉牛肋骨, 炒粉絲, 牛肉卷, 人參雞湯, 都是中上之作!

02

不過今晚最令女人們尖叫的, 是那些韓國型男侍應生! woo~~~~
意想不到侍應全是韓國人, 第一個 serve 我哋的成個阿 Rain 咁, 真係好靚仔!!! (趁老公唔喺度先咁講!)
見到就嚟爆衫的胸肌, 真不得不嘩嘩嘩!!!!! 簡直係目不暇給!!!
有朋友仲話今年一定要嚟呢度攪生日添, 哈哈哈!

沒有留言:

發佈留言