2011年5月12日星期四

轉死性

忙忙忙, 遲走, 一個人的晚上, 難得地轉死性唔去食麥當當,
因為近來真係發胖了不少...... 還是自煮晚餐較健康!

三餸

01

一湯

02

唉, 好多嘢做, 一諗起個自閉症 Program 就好頭痛........
可能我份人太有要求, 真的接受唔到D 嘢亂做,
同同事傾電話中, 有一下子我真的認不住問: 「咁做同出面開 playgroup 有乜分別? 人哋洗乜搭成個鐘車嚟睇我哋? 其實你覺得個小朋友會 benefit 到幾多?」
來這裡, 是做治療了, 沒有 technique 的治療, 就係變成 pg (甚至出面有名的 pg 一定攪得比醫院呢個百冇的地方好)

有D 嘢, 真係連自己都過唔到, 點過人呀?
不過同朋友傾開, 朋友叫我睇開D, $60 仲想點?
又係嘅, 可能一直都係我太緊張...... 或者根本D 家長都冇咩要求,
又或者D 家長嚟之前就成日話要 training, 到真係俾 training 佢, 返到去都係奉旨唔做功課, (見得太多!)
成日都係皇帝唔急太監急,
是的, 我要學習放開D 咁睇嘅~ 同朋友傾完, 有所領悟~

沒有留言:

發佈留言