2011年5月6日星期五

遺產財富 - 是好是壞?

如果到你百年歸老的時候, 你有一筆遺產財富, 你有沒有想過怎樣去安排?

有時在醫院, 見到有些爭產個案, 總覺得很心酸,
無財, 便是福?

我見過的, 大部分的突發中風/意外而導致喪失認知語言能力的老人家,
因為事出突然, 事前當然沒有吩咐落財產的安排,
最記得有兩個仔女帶伯伯來睇我, 關心的問:「佢神智清唔清醒?」
答這問題很小心, 我深明佢想試探什麼:
「精神上佢當然清醒有知覺有反應 (佢而家又唔係昏迷), 但佢已經喪失語言能力, 連最簡單的是非問題都答唔到」
那試探是小甜甜案那種「神智清醒下立遺囑」的清醒,
家人想要一個「清醒」的診斷, 然後要伯伯簽名作認同將身家轉移俾佢哋!
但伯伯根本做唔到, 這情況下, 政府也生怕有些不孝子女會侵吞老人家的財產,
可能會搵社工做佢的監護人, 確保老人家的錢是用在自己將來的生活醫療開支~

今日又見到一個個案, 伯伯沒能力作決定, 按法例妻子成了他的財產接管人,
但仔女竟然申請 secondary guidanceship, 要動用他的財產作非伯伯生活開支, 要申請到上高等法院,
究竟是一個不可靠的母親, 還是又一班不孝的子女?

當子女拿到錢後, 那些老人家就會被放在老人院不加理會,
我問過第一個個案那些子女:「你哋會唔會探佢? 我教你哋一D 治療訓練, 返去幫伯伯做好嗎?」
子女一口拒絕, 聲稱沒時間要返工云云.........

有很多錢又如何? 生著一班不孝子的話, 老來的境況的十分可憐及淒涼的.........
當沒有能力照顧自己, 就是在老人院等日子
在這份工作閱人無數, 我都見過孝順我令我佩服的子女, 那些老人家真的很有福氣~

沒有留言:

發佈留言