2013年4月28日星期日

[愛住家菜] 煮場作客

一年一會, 今日約埋師兄同事, 一齊上了大學老師的家,
而家有車可以揸車去, 實在好方便!!!

下午去到, 睇睇老師整玉桂提子 scone, 好香好鬆好好味!!
後面係佢整嘅蕃薯麵包, 好軟呀! 搽 cream cheese 真係一流!

01

呢杯嘢勁呀!! 係老師自己浸的什果酵素, 加埋梳打水飲, 完全好紅酒 feel!
近期好 hit 浸酵素呀, 攪到我都想整返樽! 酵素據聞超有益, 對身體好好啊!
不過D 酒味都幾勁, 我只飲到一小杯, 否則驚又全身出風癱~

02

幾個人一邊整嘢食一邊吹吹水, 話咁快就到晚飯時間,
好豐富呀!!!!!!!!!!!!

03

先出場係老師整的檸檬香草烤雞, 檸檬令人好開胃, 完全冇了雞的油膩感~
D 雞汁拌飯一流!
老師同我一樣都係 Jamie Oliver 迷, 呢個雞就係用 Jamie 的方法整, 真係得!

04

我就整咗泰式雞翼, 不過今次買的魚露竟然係好辣, 大家都辣到噴火, 哈哈哈!

05

又係 Jamie recipe 的黑椒焗新薯, yummy!

06

我整的檸蜜三文魚, 因為老師的家好健康冇易潔鑊, 煎魚攪到散晒, 變了炸魚, 哈~

07

仲有老師的香茅豬扒, 用新鮮的香茅整, 好入味好正呀!!
我試過幾次用新鮮香茅, 硬係出唔到D 味, 老師就真係整得好好呀~

08

哈哈, 好有口福的一日啊!

2 則留言:

  1. 好鍾意你的食物相,見到都肚餓~

    順帶一提,波比先生好耐冇update, 不要放棄!

    回覆刪除
  2. 哈哈, 遲D 妳帶 BBs 來我家吧!

    佢, 三分鐘熱度的代表....

    回覆刪除