2013年5月1日星期三

[愛健康食物] 開壇 - 水果酵素自家製

五一假期, 我去了一家私家醫院「出診」
十幾年前, 當我仲係讀 U 時做 part-time 的舖頭經理中咗風, 我的舊同事就想我去探吓佢睇睇有咩幫手~
假日冇嘢做, 二話不說就出咗去~

有時呢, 我唔係話私家醫院唔好, 如果計護士的服務同態度一定比公院優勝,
但醫生方面, 真係唔敢講~
公眾或者有個謬誤: 做得私家醫院的醫生都勁D
我想話唔係, 如果專科醫生通常都係好 D , 但普通科的可能也是毫無經驗的 fresh grad

朋友就是一種較少見的中風, 我呢幾年都係見過 4 個 cases,
但對腦神經科有認識的人, 一聽D 徵狀其實會即刻諗係中風,
但朋友睇的第一個私院醫生好似完全聯想唔到呢方面的問題, 叫佢去睇耳鼻喉.......
這一來, 就完全延誤了數小時黃金時間的治療......

這種中風帶來的問題都幾難攪, 我只可解釋那 MRI report 的內容, 讓佢對自己的病同 prognosis 有較深入的了解,
Counsel down 的同鼓勵的, 治療的方法都一一講晒, 唉, 希望佢早日康復啦~

回家, 好多嘢做呀~
今晚除了煮飯、整麵包、煲紅菜頭水俾波比先生, 仲開壇作法 - 整水果酵素, 即係前幾日喺大學老師家飲嗰D

其實我都知道有呢樣嘢好耐, 但真係要飲過, 有人證實過先相信它的好處
製作方法網路上多多的是, 用任何水果都得~
大少奶都有整過呀!

02

P1200724

水果風乾後, 一層層的放入已消毒的樽, 加入黃糖、冰糖、蜜糖,
封好保鮮紙等一個月就可收成, 好緊張呢!

P1200727

P1200729

沒有留言:

發佈留言