2013年4月23日星期二

[愛住家菜] 鹹檸檬元朗黃油烏頭

今日很忙, 臨時被老闆指派去開個 lunch meeting,
又話有 light lunch provided, 攪到我明明有飯盒都冇帶,
點知因為做 case 遲咗 15 分鐘去到, 就乜都冇晒.....
開完會仲要我好趕咁去 Canteen 食個咸到死的飯...... 好掛住屋企個飯盒 :(

放工我堅持準時走, 行行街市想食魚, 見到D 烏頭都幾靚喎!
我從來都未試過喺屋企整烏頭食o架, 原來都唔難整, 街市阿姐仲送咗個咸檸檬俾我,
連埋薑蔥一齊蒸, 9分鐘就得
第一次見識到元朗黃油烏頭, 真係好多黃油o架!!
好滑, 又少骨, 好好味!!! 值得再整呀~~

03

沒有留言:

發佈留言