2013年4月18日星期四

[愛住家菜] 日式溫泉蛋冷麵 x 韓式人參雞湯

星期四, 放了一日大假, 其實都係清清假, 想悠閒地過~
但一早 5am 又失眠了 /__________\

起身打點了波比的早餐同恤衫西褲, 我就開始我清潔之旅~
間屋又係咁發霉, 好恐怖!! 今日又漂白水又火酒咁抹, 抹了好耐......
之後執屋, 又執咗成個上午~

下午去了吉豬島逛逛, 準備今晚的大餐~
先有這個日式溫泉蛋冷麵, 溫泉蛋是參考 KC 的製法
http://gourmetkc.blogspot.hk/2013/04/kc.html

不過可能因為我D 蛋係喺雪櫃拎出嚟, 唔記得咗先回室溫才煮, 所以比想像中較生,
波比就好鍾意, 但我都係想熟D~

01

在逛 Taste 時, 見到有新鮮韓國人參賣咁攪笑?
買了兩支來煲雞湯, 我還擔心參味太濃, 只落了一支, 點知原來唔夠, 下次都係要打孖落先得!
加了些玉竹同紅蘿蔔, 個湯好清甜~

04

見波比尋晚好乖, 喺我一早瞓咗後, 自己都有抹晒洗手間的霉霉, 今日就獎吓佢食正嘢!

03

02

甜品還有美心的芝士蛋糕, 不過美心真的很 cheap, 近來竟然把芝士蛋糕內的一部分用了海綿蛋糕去填充,
我明芝士貴, 但又慳得幾多呢?? 咁攪法以後冇人買, 佢仲蝕!

沒有留言:

發佈留言