2013年4月26日星期五

[愛住家菜] 紅菜頭湯

今日又是放大假, 在家執屋同睇書,
去買餸之餘, 終於去買了好耐冇食過的粉仔! 夠辣好刺激!
不過論味道的話, 都是置樂那檔好食好多!

02

今日又去攞咗個 body check report, 一切正常, 係D 白血球太低, 低過 normal range
Nurse 問我係咪好易病, 其實又唔係過, so far 身體其實都好少病痛~
我話我有做運動, 又日日三餐都好健康, 多菜少肉, 有奶有豆漿, 點解會咁低? 可能因為我工作壓力大掛~
姑娘叫我每日要食三種唔同顏色的蔬菜, 又要有兩份水果

返來睇返D 資料, 要食多D 紅紅橙橙的食物, 如 carrot, sweet potato, pumpkin,
當然仲有好多其他營養素要補給~

一日得三餐, 邊食到咁多........

不過咁啱今日煲了個好啱嘅湯, 就係紅菜頭紅蘿蔔薯仔煲瘦肉,
紅菜頭可降血壓呀, 今日一早就煲定俾波比飲~
哈哈, 我舊老細長期煲俾佢老公飲o架, 日日都見佢帶一兜返醫院, 超健康~
味道有點草腥味..... 不過都可接受, 下次加舊薑睇吓會唔會好D~
我都希望煲多D , 波比D 血壓就唔洗擔心啦~

03

沒有留言:

發佈留言