2012年4月25日星期三

只讚沒彈的 Buffet @ JW marriott

話說 4 月尾, 我的 contract 又完了, 今日下午開始清埋D 大假,
享受完獨個兒 shopping、打書釘、扮扮靚之後, 相約了波比先生去食 buffet

香港經濟應該很好吧, 我們由 JW Marriott 開始 book,
由港島打到九龍, 五星打到三星, 打咗好多間酒店都話 full 晒,
最後就 book 了 TST 的 Royal Pacific, 但又死心不息, 還是又打去 JW Marriott 等 Waiting list
點知佢尋日真係 call back 有位, 波比先生開心死了~ (有人之前因為 book 唔到而超失望)

12

我們 6:45pm 去到, 嘩, 已經滿了 90% 的座位, 很旺場!!! (仲有人已經食到甜品..... 香港區的人很早放工嗎?)
Marriott Cafe 的環境好舒服, 仲有少少海景睇到, 我故意把望海的位置給了波比先生, 嘻~

開動了! 第一 round 是海鮮, 這裡雖然沒有生蠔, 但我敢說吃其他海鮮就令你覺得物有所值,
先來了麵包蟹蓋, 真是極品啊! 入面有超超超多的蟹羔, 真是超超超多, 我同波比先生都覺得吃完已飽!
但甘、甜、香, 真係超好食, 已知道往後要食返一星期清淡食物去抵銷這膽固醇.....

03

羔羔羔

04

之後是龍蝦, 我見D 人真係好瘋狂的一個人取六七件, 洗唔洗咁博呀.....
我食咗半隻, 蝦羔好吃得似海膽, 十分讚!
還有很鮮味的鮑魚, 酒店清潔得很好, 讚!

05

三款刺身都意想不到的新鮮、爽,
咖哩羊煮得風味十足, 原件的花膠實在太補了! 那魚又大又煮得嫩, 讚!

06

燒牛肉看似很生, 怕生的我本來都有點保留, 但係食入口竟然是嫩而不是生的感覺, 太美味了!

07

我已經去了甜品時段了, 任吃的 Haagen-Dazs, 拼雪糕拼咖啡令人心花怒放

08

甜品反而不是這裡的強項, 當中芝士蛋糕最好食, 超濃郁的芝士味又整得超滑~

09

Brwonie 同埋有個茉莉花茶凍都唔錯,
最攪笑有我最愛的豬腳薑! 估唔到五星酒店都有豬腳薑?! 仲要係真係煲咗幾日, D 蛋入晒味的, 好認真呀!

11

超開心超滿足的一晚呀~
HKBC 白金卡有 8 折, 抵~
波比吃罷已經問我幾時再嚟, 我話等 2015 年 4 月, 我下一份 contract 完再請過佢嚟食啦~

不過來到這些高級的地方, 很多時令我有好多反思同感慨,
呢度滿場都是西裝骨骨的, 有錢太太 look 的, 他們可以常常四五百蚊食一餐飯,
但現實呢, 工作上我見到的都是平民百姓, 很多年老的窮困的人, 小朋友連吃一餐麥當奴都是奢想,
我們的社會, 就是有著這麼大的對比~
我常常叫波比先生不要浪費食物, 奢侈的一餐, 久不久一次就好了,
錢可以留返嚟幫助一D 有需要的人, 好過只是吃落肚子呀~

沒有留言:

發佈留言