2012年4月12日星期四

整親腳

前兩日, 隻左腳忽然間好痛, 本來都諗住由得佢, 不過真係幾痛,
於是中午打去 staff clinic book 睇醫生, 本來都預要起碼星期五先有得睇,
點知竟然即日下午有得睇, 應該是有人 cancel 了 appointment, 太幸運了!

去到睇醫生, 開了消炎藥, 還竟然 refer 了我去義肢矯型部整個扁平足的鞋墊, 真係好好!
其實我都試過坊間買的鞋墊, 但都好似著得好唔舒服, 真係估唔到原來醫院有得整喎~

拎張 referral 去book 期, 話要 book 到 8 月, 我都非常明白醫院係咁長龍, 我又唔 urgent, 等是應該的~
點知轉頭個文員又話今個月月尾有個 patient 剛 cancel 了 appointment, 問我嗰日得唔得,
嘩, 當然得啦~ 真係好喜出望外~

將心比己, 轉介得嚟睇我們每一科的, 都是有需要的病人,
我哋都好想可以快D 睇, 而唔係之前好 worst 的要等 6 個月至 2 年先有得睇,
但人手真係得咁多, 當我們要保持質素, 唔想 hea 睇的話, 條隊就係咁長了....
所以都有賴D 好嘅病人合作, 唔嚟應該打個電話通知, 我就可以俾個位有需要的病人,
我們近月努力的追追追, 而家平均 1.5個月就睇到個新症, 其實好好喇, 希望可以維持到啦~

食咗兩日藥, 隻腳好返好多了!!
不過就超眼瞓同呆滯囉......

沒有留言:

發佈留言