2012年4月1日星期日

我回來了

哈哈, 又好耐冇 update 了, 發咗霉嗎?

星期三已從沙巴回來, 這是個好食好住好玩的 trip,
遊記會到放復活假時後補~

不過旅行中發生意外, 我部 iPhone 在浮潛時浸晒水, 壞咗, 好傷心......
返到香港的第二天, 浪費了一天的時間研究究竟出返 iPhone 4S 定係轉 Andriod 好
晚上約了波比在旺角睇電話, 本來還是一心出 iPhone 的, 因為諗住一 sync 返晒D 嘢就ok,
點知玩過部 HTC Velocity 後就愛不釋手,
個 mon 大, 影相好多 advanced setting 可以揀, 用埋 One2free 的4G network 真係快到好爽,
於是就出了機~

不過用咗幾日, 都真係好唔慣....
唔慣佢會用好多 data, 唔慣個 facebook 好白痴竟然 upload 唔到相,
唔慣冇咗我用開的 Nike+ 同埋 medical dictionary......
唔慣睇 Apps 的排列次次唔同, 好難搵!
唉, 都有D 掛住部 iPhone 呀~

呢幾日好忙, 好充實!
星期六, 去了我的舊 workplace 做義工, 見到D 小朋友, 都真係幾攪笑~
之後去了探孖 B, 好可愛~~

星期日, 晨咁早去 MOS 參加呢個冬季最後一次跑步比賽,
成個三月我都超懶惰!!!! 毫無準備之下, 又冇了 Nike+ 去幫我計速度, 今日唯有 hea 跑.....
1hr2min 跑了 10.26km, 唉, 都算係咁咯!!!
天氣回暖, 我要勤力D 減減肥喇, 去旅行日日都暴飲暴食呢...........

040101

返屋企沖個涼又出發, 波比下午去公司的足球比賽
賽後到 CWB 的 Cafe corridor, 我們好好好多年沒來過了~
幸運地一到達竟然有兩個座位, 咖啡很好, 蛋糕唔會太漏, 很滿意的下午茶啊~

040102

返多兩日又放喇, 加油加油!!

2 則留言:

  1. Android 真係勁過4S, 但係用開iPhone, 又唔想轉,Android 仲要多好多靚野,d 版面設計都好靚~

    回覆刪除
  2. 唔係意外,我諗我都唔會轉呀 , iPhone 真係 user friendly 好多呢~
    不過而家搭車睇片真係好正, 所以又應該唔會轉返喇

    回覆刪除