2010年8月2日星期一

夏日小涼伴

條街熱到溶的日子, 醫院內反而像雪房,
但病人出出入入, 唔開大D 冷氣, 空氣唔夠流通又唔得~

咁熱的天氣, 要整返D 開胃D 嘅餸菜先!
今次整咗呢個涼伴雞絲海蜇,
好開心終於都俾我買到支日本麻醬, 搵咗好多地方都搵唔到呀!!
加埋少少魚露, 唔洗再落鹽都已經超好味又醒胃!!!

080201

撈完咁大碟, 我諗住聽晚都仲可以食啦,
點知..... 俾嗰個大食的波比先生食晒!!

080202

呢個波比先生, 真係好為食! 佢一見到好味的食物, 就好似金魚咁唔知飽不停食!
成日我都要警告佢:「你飽就唔好夾硬食喎!」
「好味吖嘛」
「肥史你呀!」
「唔驚, 我一陣去跑步」
如是者, 其實每一日波比先生的食量都真係好驚人, 但佢又真係唔再肥返嗰度抵死,
所以我都奈佢唔何, 佢要食我都阻止不來~

還有黑椒牛柳粒, 以前常常把青椒煮得太林, 現在終於識控制火喉,
熟得來又爽爽地 (我不吃生青椒的!)

080203

沒有留言:

發佈留言