2010年8月8日星期日

上海- 頭痕....

呢排趁 weekend 有時間, 就開始好好 finalize 一下上海九州之旅的行程,
話說去布吉嗰次, 明明好似已經好 well planned, 點知......
去到先發現呢樣冇帶, 嗰樣又冇帶...... 最大鑊係行程都唔記得print 出嚟, 真係唔知黐咗邊條線....
好彩喺機場已經發現, 又好彩有一個 soft copy 喺 gmail 度, 拿拿聲 download 返落 iPhone,
如果唔係, 我呢個 trip 都唔知點算.....

喺九州嗰四日, 我已經所有嘢都 plan 好晒了!
喺上海嗰兩日, 我命令波比先生攪掂佢, 成日催佢好快D 諗喇, 佢都係話:「仲有成個月, 放心」
我就話:「你估你最後唔係好似第一次去東京咁, 上網求其 copy 人哋D 行程交功課就算!?」

最頭痕真係去世博嗰 part, 幾廿個入口, 幾十個館,
又唔知邊個好睇, 又唔知點預約, 又要研究去邊度有嘢食....
睇到人哋的遊記都覺得好煩, 好複雜, 睇完都唔明......
見到人哋又熱又迫又要排隊, 呢個 trip 真係唔洗旨意帶部 DSLR 去!
睇嚟都係要我出馬, 唔可以靠那個馬虎的波比先生,
否則我驚我去到得「熱」同「等」兩個字, 會發癲同黑面!

今日去了屯門飲茶, 呢個海鮮沙律卷唔錯,
睇個名都估唔到原來佢用越式春卷皮喎, 仲有紫菜喺入面, 呢個配搭又幾 match 幾得意!

080801

仲有呢間酒樓我必點的桂花紅豆糕, 好想自己做桂花糕, 但要買到桂花先得, 唔知元朗有冇呢?

080802

沒有留言:

發佈留言