2010年8月16日星期一

遇見人的工作

我的工作, 每日都要見到好多唔同嘅人, 真係一D 都唔會悶,
接觸好多唔同嘅人, 每一日自己都在學做人處事, 每一日遇上這些人, 又有很多烏龍事...

今日一個病人, 見完了, 我說:「而家情況好好喎, 唔洗再返嚟睇我喇」
「唔該晒呀」
「唔洗客氣, 應該的」
「我可唔可以同你握吓手,多謝妳呀?」
(唔識反應! 點解咁大陣象要握手咁嚴重嘅?!) 「呀...好呀」
(握手中)「真係好多謝晒妳」
「你保重喇, 醫生開D 阿士匹靈要準時食啊, 最緊要唔好有下次(中風)」
「係呀係呀, 好啦, 有機會再見」
「吓, 唔好喇掛, 你見得我即係冇好嘢, 唔好再見喇」(笑)
「哈, 唔嚟呢度見妳啦, 喺出面撞到就好了」
「係呀, bye bye」

走近一個阿伯, 蹲下來與他說話,
阿伯大叫一聲:「小心呀」
「吓, 咩事?!?!」
「妳差D 整跌我個尿壺呀」
轉頭一看, 實在太驚險了, 盲鍾鍾的我差一丁點就把一個滿滿的尿壺傾倒在自己的褲子上 =.=!
好彩, 這個阿伯還懂醒目地大叫一聲!

又見了一個小朋友症, 第二次見, 爸爸告訴我, 原來一早已經和大陸人媽媽離婚,
爸爸很不滿, 說媽媽死都要霸住小朋友的撫養權, 因為一來綜援可以批多D,
二來爸爸要付的贍養費又要多D,
但最令爸爸不滿的, 是這個女人拿了兩家錢還不夠, 自己又外出秘撈, 掉低小朋友唔理,
小朋友發高燒都冇人理, 只靠一個又是來港生 BB 的大陸人阿姨睇住,
說自己要工作, 就唔帶小朋友嚟上堂, 爸爸覺得媽媽很不負責任, 但投訴無門...
爸爸付了錢, 但自己心愛的女兒竟得不到應有的照顧, 我明白爸爸會是多麼難受,
問到小朋友最鍾意邊個, 小朋友不加思索就答「爸爸」,
可見爸爸講的, 不是謊話~
這些貪得無厭的大陸人, 實在討厭!

沒有留言:

發佈留言