2010年8月30日星期一

緊張兩星期

呢兩星期老細放大假, 我又變了 clinic i/c, 真係好大壓力好緊張......
每天總有D 麻煩的人麻煩的事要去處理, i/c 呢個位真係唔易坐.......
1/10 總算平安地過去了, 還有 9/10,
呢兩星期都唔可以準時走煮飯了~
還好, 波比先生今晚去踢波, 我可以慢慢行街市買定未來日子的餸菜

人開始大, 真的要注重健康,
身邊的朋友, 有時都忽然間話我聽因為無啦啦做了 body check, 竟然發現了很多 asymptomatic 的健康問題,
但如果唔去處理, 再老D 真係好容易有好多後果嚴重的病出現,
我可以做的, 起碼是令自己和波比先生吃得健康點, 這也是一個老婆應有的責任,
每日見到我的病人被疾病折磨, 我唔希望自己成了造就呢D 病的幫凶

現在即使食公仔麵, 都淥返幾條菜,
每個星期的菜單, 都諗過計過有不同的營養,
雖然暫時都未見到成效, 不過希望慢慢波比先生的身體還會更加健康, 任何讀數都在正常範圍啦!

這陣子, 醫院很多 Flu A 的病人, 出街都係要小心D!

沒有留言:

發佈留言