2010年8月23日星期一

人靠衣裝

返工放工, 我都唔洗見咩人,
我又唔係 OL, 唔洗打扮返 office 鬥靚,
返到醫院, 更加有制服著, 所以平時真係會踢拖短褲返工

不過有時返工放工都會見到院內其他的同事,
有時搭車又會見到D 病人, 即刻要彈開D (你睇我唔到),
以免人哋覺得我好街坊好唔 Pro (話晒平時都係著晒白袍扮到好專業的嘛!)
所以, 我覺得喺嗰區工作, 千祈唔好喺嗰區住,
一陣俾病人撞到我買餸督魚旦喺街邊食雞旦仔就唔好啦......

醫生一樣好靠衣裝, 著得唔夠斯文, 真係會令人覺得好唔 Pro,
醫院內就係有個 Houseman , 人人都著晒恤衫西褲時, 佢竟然著運動褲 (仲要好舊的), T-shirt,
個頭又唔梳又唔剪 (好似日日都埋頭苦讀 look), 見到佢, 真係好啞...... 真係叫唔到一聲「醫生...」

反而女醫生, 通常都著得好靚, 高跟鞋小背心都有,
最抵死有個文員同個醫生講笑的話:「我唔該你唔好烏低身寫排板啦, 成日迫人睇埋晒D 唔想睇嘅嘢」
醫生:「咩o者, 邊個叫妳睇o者?」
文員:「妳估我好想睇呀, 我知妳事業線好深喇, 睇完真係要洗眼呀」
哈, 有時D 同事講笑真係好抵死的~

沒有留言:

發佈留言