2010年8月29日星期日

簡單的快樂

iPhone 真的令人很瘋狂, 之前我的 iPhone 3G 沒有 JB,
因為我都真係用來查字典、睇 PDF同上網o者, 唔想攪咁多嘢 (而且 JB 好似好複雜),
換了 iPhone 4 之後, 又見到波比先生 JB 完好似好正咁, 所以我都 JB 了!
嘩~~ 真係好正啊! 玩了一整日呢!
本身我已買了一個 Medical Dictionary, 而家又有好多 medical reference, 返工好有用呢!

要返返學的 weekend , 覺得好短,
今日休息在家 hea, 同埋同波比先生去咗睇<<劇場版-蠟筆小新-超時空我的新娘>>,
哈哈哈, 好無聊好抵死又好攪笑囉! 好睇過上年的<< 蠟筆小新-熱海大作戰>> 添!
開懷大笑了一輪, 我覺得我哋係一對好無聊又好快樂的小夫妻~

睇完戲, 周圍食飯都好迫人, 見有位就入了何明記, 都好似好耐冇嚟過喇!
嚟親通常都係食早餐, 其實佢係由自家製金絲麵起家,
叫了一碗雲吞麵, 麵真的很彈牙, 有些蝦籽添~
雲吞都好有水準, 塊皮好滑滑, 入面的蝦同豬肉比例剛剛好, 鮮味, 好食!

082901

沒有留言:

發佈留言