2013年9月29日星期日

[愛美食] Inn side out x 滿屋 x 豚王

行完山, 見時間比預期中的早, 師弟提議去飲返杯,
波比先生和師弟妹都不約而同的話去銅鑼灣的 Inn Side Out, 話咩係 last day 喎~
我都唔知係乜, 但呢三個爛玩的 HKU 友都異口同聲話讀 U 時最興落嚟飲嘢~

去到呢, 嘩, 好大的地方, 五點幾但 full 晒!!! 仲好多人等位!
我們 book 了六點食放題, 如等得太耐都唔會等了,
點知好好彩, 等咗一陣就有位 :)

三人叫了呢期最 hit 的 Kirin Iced beer, 我飲了一小啖, 上面的冰冰真係好正呀!!
我呢, 就都係凍咖啡好了~
一路剝花生, 一路吹吹水, 真係好正!

40

六點正, 去了一間叫滿屋的吃日式放題, 去到又係好多人呀!
我們個個都超肚餓, 點了好多款食物,
我想話呢間真係好得, D 食物好用心製作, 是我意料之外的好質素!
只是個焗蠔的汁料, 都加了很多配料~
汁煮牛舌, 又林又入味, 似食牛腩咁!

41

Sashimi 萬歲!!!! 三文魚同劍魚腩都超肥美! 只是帶子細粒咗少少~

42

嘩, 竟然有海膽手卷, 海膽的質素唔錯, 手卷的 size 剛好, 唔會太多飯, 兩啖食完可以再叫~

43

牛肉鍋

44

本來我們叫了火炙三文魚, 但唔知點解嚟咗三文魚腩, 當然好肥美~
不過食食吓, 忽然間停電!!!! 心諗唔係化.....
以為好快會攪掂, 點知話全幢大廈都停電了, 睇嚟有排攪,
於是經理就出來, 話大家可以走先, 重點係唔洗俾錢!!! 實在太難以置信了........
雖然我們真的很想繼續吃, 但見消防員都來了都攪唔掂, 就知唔走唔得!

45

不過太肚餓的我們, 只是有四成飽, 所以就再找下場, 呀, 不如去食豚王拉麵啦~
等了約 20 分鐘就有位, 吹吹水很快過,
一晚滿足晒幾個願望, 今日行得辛苦 D 都抵返晒了 :P

46

沒有留言:

發佈留言