2013年9月26日星期四

[愛住家菜] 紅酒青口肥牛

閒時清雪櫃, 想用埋剩下的半支紅酒,
就在返工前, 將紅酒同牛肉燴飯塊同紅蘿蔔放進真空煲度慢煮,
放工再加入藍青口同肥牛, 滾一滾就得, 青口煮太耐會縮到好細隻o架~
個汁有牛肉味, 有紅酒味, 送飯 very good!

01

放工等車時, 撞到一個媽媽來醫院探小朋友,
有一個病了的孩子, 的確很折磨人, 工人在日間貼身睇住, 夜晚就換了媽媽唔瞓咁陪佢通宵~
其實兒科病房的姑娘都是超好的一群, 奈何人手唔夠, 很難貼身的照顧~

其實我知媽媽有 depression 仲食緊藥, 在這種生活模式下, 得病實在不難理解~
其實我真是十萬分佩服媽媽的意志, 明知是嚴重智障和肢體傷殘, 也都不離不棄......
佢見到我, 竟然開心地笑笑, 雖然我不知道是不是裝出來的, 也我還是衷心的叫她:「加油呀, 不過都記得好好休息呀」

不過同日見了另一個孩子, 也是本來好地地, 一次意外後, 又是嚴重智障和肢體傷殘,
爸爸沒有讓孩子返訓練中心, 我得了解一下, 因為那是雙非小朋友, 是否大陸爸爸不明白返學的重要?
爸爸道出因為住唐樓的八樓, 要抱住一個成四十磅的小孩落八層樓梯, 絕非易事
雙非身分, 靠孩子的綜援渡日, 屋主用 $2500 租了個百多呎的單位俾佢, 出面真係好難再搵到~ 根本搬不了, 解決不了這個問題........

我明白爸爸的難處, 但是因為居住問題, 而剝削了小孩的上學機會, 好像有點講唔過,
但我又明白, 尷尬的身份, 根本派不到公屋, 真的搬不了......
而且我不能否認爸爸說那句: 「返學都學唔到D 乜, 好似冇乜用」
因為說實在, 嚴重智障和肢體傷殘, 除了張眼張口, 孩子沒有其他自主的能力亦學不到任何東西,
返學, 我也是想孩子有點物理治療, 令手腳不會惡化的彊硬.......
談開了, 爸爸說想讓孩子進連宿舍的中心, 其實我見到這兩年間, 兩夫妻付出了很多努力, 照顧也令自己腰傷手傷
走到這一步, 有時真是迫不得已.....

沒有留言:

發佈留言