2013年9月29日星期日

[愛行山] 好好行的港島徑

今個月最後一次行山了, 第一次同大家行港島徑, 十分興奮
因為麥里浩徑真係行得太多, 開始有點悶.......

相約在太古城等, 就開始上柏架山道, 一路都是石屎路, 超好行!!
都未試過行山見到咁多人, 很多人晨運, 放狗,
香港島的人, 其實真係有點唔同的, 很斯文, 晨運的婆婆也是高高貴貴的,
仲有一半以上是外國人, 不斷聽到的, 是非英語的歐洲語言~

01

02

約半小時就上到呢度

03

然後就落山了, 去到大潭水塘, 好靚的景色, 影咗好多相~

13a

遇上了遊行的三千人, 其實郊野公園真係好好嘅地方, 讓忙碌的香港人有一點空間去呼吸一口清新的空氣, 幹嗎要破壞它???

之後的一段, 其實好悶, 行了足足 7km 都是同樣的引水道旁的平路, 只覺得行極都未到......
其他朋友竟然悶得跑起來, 唔係嘩........

15

間中見到海景, 算唔錯

16

仲有見到好似粒糖的植物

17

悶到要搵嘢食......

18

因為我們被最前的朋友拋離了, 我們不知道佢哋竟然落咗沙灘玩, 只是跟住港島徑繼續前行

19

行到去一個巴士站, 先知我們被遺棄了...... >.<
只有坐在馬路旁, 同師妹一齊捱麵包.......
同行見到呢個外國人帶住三個小朋友行了一段港島徑, 非常佩服!
當中最細的小朋友, 應該五歲都唔夠, 我在山上聽到佢唔想行, 但爸爸不斷鼓勵佢完成~
香港的小朋友, 不是玩 iPad 就是去上興趣班, 或者只係識去迪迪尼,
我想起一篇文章所說, 小朋友長大了, 其實會記得又多謝你帶佢去上興趣班同理所當然的迪迪尼, 還是記得爸爸曾經帶我們三兄弟去行山去體驗呢?
怎樣的家長, 就有怎樣的小朋友~
生活, 其實不需要太過物質化, 簡簡單單, 才會懂得珍惜~

20

終於完成了約 15km 的路程

m1

等返其他人, 再完成剩餘的 9.5km
是上去一個叫龍脊的地方, 再去大浪灣, 跨過一個山就可以到小西灣

m2


這段的風景好好多!!

23

原來呢度有 golf 場~

28

去到龍脊了, 好大風好爽呀!!

30

好多人都入晒 Solomon 行列, 我還是鍾情我的新平衡

31

咁~~~大個降落傘嘅..................

32

落落落, 去到山腳了, 見到拍住拖的狗狗

33

一路落, 其實已行了差不多 20km, 雙腳開始唔屬於自己......
落完佢哋又跑過, 我跟了一段後都係行行好了! 我驚我返唔到屋企.......

34

去到大浪灣, 其實好似係我人生第一次嚟呢度, 好多外國人呀~

35

仲有好多人滑浪, 睇住佢哋等浪, 覺得好攪笑~

36

之後是最後的痛苦, 1100 多級的樓梯, 上呀上.....

39

4pm 完成了24km 長征, 多謝波比先生去搵我, 幫我拎了一袋乾淨的衣服,
終點正有一個足球場同更衣室, 沖了一個靚涼, 好好好正!!!
然後就4 個人去搵食了, 待續~

沒有留言:

發佈留言