2013年9月28日星期六

一翅都唔食

星期六跑南生圍, 水退,
望著數百條彈塗魚在泥灘彈吓彈吓,追追逐逐,好有趣 (可惜電話影唔到俾大家睇有幾攪笑)

02

03

另外, 我想介紹個 「一翅都唔食」的活動俾大家
http://www.finishedwithfins.org/#!pledge-chi/cnsk
早幾星期, 喺西貢見到有佢個攤位

到日本旅行時, 見到有D 舖頭有鯨魚肉賣, 我覺得好恐怖,
好地地一條可愛的鯨魚, 你做咩要殺咗佢食佢D 肉? 冇嘢食咩???

轉頭一諗, 香港人成日食魚翅, 咪又係一樣, 咪又係殘殺了鯊魚食咗佢
其實, 我真係唔覺得翅有咩好食, 其實是一碗冇乜營養價值又令你多了鈉質會有高血壓的無謂食物!
上星期同波比 family 食飯, 套餐有翅, 你可能話, 都包埋唔係額外點的,
但係, 食少一煲, 佢下次就攞少D 貨, 又多一條鯊魚可以生存了~
不過有些愚昧的人, 把口就話環保, 點菜又是點了, 還有些老人家很難改變,
ok , 起碼要自己改變先, 我就決定自己那碗唔食喇!

IMAG1862

今晚食飯, 是波比點菜, 我事前叮囑他不准點魚翅, 其實我相信你話改例湯的話, 舖頭歡迎之至啦~

沒有留言:

發佈留言