2013年9月5日星期四

[愛美食] 老點

星期四, 去了 QE 上堂, 五點就放 :P

於是上了二德惠掃貨, 好多人呀!!!
星期日約了同事仔上我家, 我教大家整月餅, 所以要先去買定材料喇~
呢度有好多不同味道的月餅餡, 連蜜瓜、榴槤、芋頭都有, 但係我想話, 呢D 餡料都好唔健康,
入面加了大量人造色素、調味同埋糖, 我常常話芋頭整出嚟的芋蓉, 根本不應是紫色, 是灰色,
粟子蓉也不是啡色, 應該是深黃色的~

所以, 除了同事指定的芒果蓉我買了之外, 其實的餡也打算自己整好了!

IMAG1787

等埋波比放工, 去了旺角一間叫「老點」的點心專賣店食晚餐
呢度的點心都好好食呀, 小本經營, 用心即作, 全部都即叫即蒸熱辣辣, 值得再來~

01

02


之後再去 Spade 食 Honey Toast, 沒叫最大的的款式, 淺嚐一下也很不錯~

03

沒有留言:

發佈留言