2012年10月26日星期五

[愛跑步] 新鞋試跑之 Mizuno Spacer

唉, 見我幾日冇 update 又知我忙得史了~
病假王同事話自己又呢樣病又嗰樣病, 已經 sick leave 咗兩星期, 又話要 sick leave 多兩星期喎,
遇啱星期二放咗一日公眾假, 再有同事 AL 中, D case 累積加排山倒海地到,  日日做到放唔到工,
攪到日日都煮唔到飯, 再係咁樣, 我家變都似!!!

星期四我一朝睇了三個 BB 仔 case, 有一個9 日大的, 食完奶奶竟然會對著我笑, 很奇妙~

有一晚同波比去食麥當當的新包: 芝麻醬蝦堡, 都幾好食喎!

01

下星期就 asics 比賽了, 魔鬼波比先生引誘慳家老婆買對比賽用跑鞋,
本身我一路都唔大興趣的, 但魔鬼話著咗每 km 跑快 10 秒喎, 有冇咁勁先?!

波比推介呢對 Mizuno Spacer, 找上手真係好輕, 可能係我而家嗰對的一半

03

賣點是鞋底有D 膠粒, 抓地力強喎~
其實都唔平, 但練嚟練去成績都冇乜大突破時, 就想睇睇換對鞋有冇用?
不過我買完同波比講: 如果快唔到 10 秒你回水俾我!

星期四晚去跑咗轉, 嘩, 真係快咗, 不過我又覺得唔係完全關對鞋事, 因為呢排行山加跑都多咗,
剛剛在誠品書店又買咗隻教跑步的 DVD, 多用了佢教的跑法, 可能就幾樣嘢加埋快咗了~

不過呢對鞋都真係好著嘅, 好輕, D 膠粒真係會啜住個地下, 每一步都黐吓黐吓咁, 跑起來確實順了不少~

04

星期五晚, 終於可以抖抖, 回家途中去了荃灣新開的吉豬島行行, 嘩, 勁多人......
入面有間高級版 A-1 bakery, 買了 Italy Soft Cheesecake 同埋 Mint Chocolate Cake,
Mint Chocolate 勁勁勁好食呀!!  讚!!!

02

沒有留言:

發佈留言