2012年10月21日星期日

[愛美食] 2012 大閘蟹慶生

尋日行完山, 其實我又唔覺得好 harsh, 但今日真係勁勁勁攰...........
上午唔出街了, 喺屋企做家務, 同埋整麵包, 好耐冇整包喇~

秋風起, 栗子靚, 早幾日買了一大包, 用一半來煲栗子腐竹糖水,
還有一半, 用來整栗子蓉, 先是烚 15 分鐘再焗 5 分鐘, 用叉子壓爛,
之後連同少許黃糖、olive oil、仲有好健康的亞麻籽一齊放入攪拌機, 攪呀攪,
就完成了我的自家栗子蓉了!

01

好耐冇整湯種包, 加入好多餡~

02

點知呢批包發得麻麻, 唔夠大 (反而另外兩個其他包就發得好好, 自從換咗個焗盤太大, 冇一個地方可以保溫的發酵添)
但就好飽肚, 又超多餡呀, 真係健康~
平時街上餅店的栗子包栗子蛋糕, 用的是一 pat 啡子的「栗子蓉」, 但真係諗極都唔明點會咁嘅色,
唯一可想像到的, 就是加了很多的人工色素同人工調味.......

04

夜晚去了朋友家, 訂了好多大閘蟹~

01

公的膏非常滑, 要用 creamy 去形容

02

乸的膏非常之香, 仲好濃味, 太正了!!!

03

仲買咗生蠔同三文魚, 不過人人食完都話覺得冇食過嘢落肚咁..........
於是我去了買湯圓, 整埋D 薑茶, 實在好滿足~

04

之後就是慶生時間, 朋友買了 Tony Wong 的朱古力蛋糕, 嘩, 真係好食到冇朋友!!!
我想說是我人生中食過最最最好食的生日蛋糕!!!

05a

很開心的一晚~

沒有留言:

發佈留言