2012年10月4日星期四

About death

上 End of life care 上到最後一堂了, 其實入咗醫院做之後, 常常都會想到自己年老同死亡會是怎樣,
在醫院工作的人, 會比一般人更懂得去安排自己的最後一段路,
這個 course 不只有知識上的得著, 還有心靈上的得著,
有幾個問題今日 speaker 問, 好值得大家去諗吓, 然後你就會知道你將來想要什麼
1. 你想幾多歲死?
2. 你想突然死? 定係病到慢慢死?
3. 你想喺邊度死?
4. 你想唔想有人陪住你死?

今天終於去睇咗 staff clinic 的醫生, 佢話我出的唔係濕疹, 似乎係風癱,
佢咪又係開 piriton 俾我...... 連藥膏都話冇需要, 真係唔洗睇佢都得啦.......
食完藥勁眼瞓, 從來上堂都唔會鍾眼瞓的我, 今日都頂唔順早走咗

波比先生好攪笑, 估唔到佢竟然會為我準備飯菜, 實在令人感動,
常常被我取笑是港童的他, 似乎終於長大了一點點 :P 老懷安慰

03

沒有留言:

發佈留言