2012年1月25日星期三

年初三 - Mizuno 發財跑 x 打邊爐

年初三, 是老公第二年參加 Mizuno 發財跑, 今年佢都幫我報埋名, 但係...........
今日真係好好好凍呀, 癲o架, 得 7 度!!! 凍死人呀~~~~
如果唔係俾咗錢, 我諗我會唔去囉............
6:10 am 出發, 7:45am 先到山頂, 寄完行李已經冇時間熱身, 好彩戴了手套同頸巾,
8am 開跑, 有幾百人, 好好氣氛呀!
唔跑都唔知道, 原來山頂咁樣走一圈, 睇晒港島四邊的風景, 係好好好靚呀~
我呀, 都算龜速完成, 因為有好多上斜位, 而且天氣太凍, 吸D 冷空氣真係好辛苦呀~

跑完有紀念 Tee, 仲有得同財神影相, 哈哈哈~

IMG_1992

比賽都係志在大家開開心心, 賀吓新年, 如果唔係咁凍, 一定仲好玩!
之後去咗翠華食個超豐富早餐, 好爽!
跟住就行 City Super, 買了很多食物打邊爐~

下午係我的舊 case 來我家拜年, 自從識整麵包之後, 個個朋友來我家的活動都係整麵包!
原來天氣太凍, 整包係有問題的, 愈搓愈乾啦, 搓極都起唔到筋啦, 發酵發唔起啦......
攪咗好耐, 好彩製成品都 ok~

小朋友整了菠蘿包, 我今日又新嘗試, 用了 Carol 的奶油吐司食譜, 加埋咖吔醬,
造了這個扭紋咖吔包, 聽日做早餐真開心!

012503

傍晚, 接到朋友的電話, 本來我們約過今晚去佢屋企燒嘢食, 但佢最後冇 confirm 我, 我以為攪唔成啦,
點知佢打俾我問我做乜仲未出現, 我真係啞咗...... 這就是用 Whats app 的誤會了, 佢以為我話過得就一定會自動去......
最唔開心的係波比啦, 因為佢恨咗去呢個朋友屋企燒嘢食好耐o架喇.......

不過好彩, 今晚我哋都有得打邊爐, 否則我應該要同佢搭的士去朋友度囉~

012501

今晚打沙爹 + 麻辣湯底, 在 City Super 買的牛舌好得呀, 原來用牛舌打邊爐係好好食的! 好重牛味, 又爽口~
豬就 ok 啦, 上次在吉之島買的爽D~
仲有街市買的什菇、墨魚滑、手包韮菜餃、白魚蛋都一流~
鳴謝老公咁鬼凍出去買嘢, 仲有幫手洗碗~

012502

開心的五天假完了, 聽日又要回到現實世界捱騾仔了...........

沒有留言:

發佈留言