2012年1月8日星期日

改良版台式肉燥

嘩, 今日擺咗個大烏龍.............. 晨早搭咗兩次的士, 頻頻撲撲, 驚魂未定.............
我自己都 O 晒咀.............

我見 HSBC 獎賞錢購物網, 竟然有我部 Dream Oven 賣, 仲要超抵, 由 $2388 減到 $1681, 好想換....

波比之前都計劃過送部麵包機俾我, 不過俾我 ban 咗, 因為真係好貴, 又要搵位放, 廚房真係冇位了~
佢星期一至五又唔食包嘅, 得我食, 整嚟有點嘥氣,
不過呢個焗爐真係好勁呀, 所有我想要的 function 都有齊晒, 好方便就整到麵包, 唔洗攪餐史得我食,
佢用電子 timer, 唔驚我會焗燶嘢 (而家部焗爐個時間掣係擰, 只可調教好 rough 的時間, 有時就係多一分鐘就燶晒......)
最犀利係整麵包、 pizza、jam 都得


嘻嘻, 搵到師妹收留我而家個焗爐了, 我可以買新喇~
雖然而家呢個有不足之處, 不過都真係好好用, 好有感情的, 要送佢俾人, 真係好唔捨得,
不過為佢搵到主好人家, 我都開心的, 佢呢一年來, 真係好叻, 幫我整咗好多好食的麵包蛋糕雞翼意粉呀~

今日用了新食譜去煮台式肉燥呀~ 要好食真係要多D 功夫~
豬肉用鹽糖豆粉醃啦, 蝦米冬菇浸軟,
先爆香蒜蓉、乾蔥碎、蝦米、冬菇, 加肉碎炒炒炒,
加入適量老抽、蠔油、紹興酒、五香粉、花生醬、冰糖 (哎呀, 到寫 blog 呢一刻先發現我冇加冰糖..... 又失憶了........),
太乾的話加入適量的水, 慢火煮 8-10 分鐘即成~

有了蝦米冬菇, 真係香好多呀, 同埋今次煮得真係有點醬的質感~
平時放工整的話, 就冇咁多時間準備咁多材料了~
聽日有肉燥雞翼飯做 lunch, 好嘢~


010801

沒有留言:

發佈留言