2012年1月22日星期日

第一次整年糕

今年奶奶又俾咗一底美心蘿蔔糕我哋, 但今年整得好差, 太削, 不停出水,
一切開一煎根本爛晒...........

尋日喺聖安娜見到呢個大吉麵包, 好攪笑, 不過味道就一般啦, 唔夠多蕃薯蓉, 個包又唔夠鬆軟.... 當係應吓節咁就好

012201

今日又完成了一個心願, 就係整賀年糕品,
我好鍾意食芋頭糕, 本來立心今年想整芋頭糕的, 但呢兩日已經好攰了, 所以最後都係冇整到
因為整芋頭糕好大工程呀, 又批又切又攪又蒸.......

今朝起身, 想消滅咗尋晚煮餸剩的半盒椰汁, 忽然間諗到整椰汁年糕
我用了為食貓的食譜, 好簡單咋! 所有材料我屋企都有, 話整就整~
今次太好了, 終於都可以一次過消耗埋我買咗好耐又用唔著的糯米粉, 真係一石二鳥!
我加了罐北海道十勝紅豆蓉落去, 就成了椰汁紅豆年糕喇!

不過, 脫模嗰吓真係好頭痛..... 我已經好狠地掃咗好多 Olive oil 喺個兜, 但係蒸完出嚟想脫模,
根本脫唔到, 黐到一 pat pat 呀........
於是我雪凍佢先再脫, 原來好好多, 不過脫完都見到一邊就 ok, 另一邊就已經俾我 '了' 到一忽忽咁.....
012201

雪到夜晚切開, ok 喎!! 切到已經等如成功了, 之前整中式糕次次都衰晒, 真係好有陰影.....
我偷食了一件, 呢個年糕好煙 un 呀, 我將 300g 糖減到得 120g 都好ok, 300g 真係甜史又肥史了!!!

椰汁紅豆年糕

下午去了跑 10km, 真係大鑊呀, 今個月練得好少好少....... 但未來一星期有兩個比賽囉
得 10 度的天氣, 上太平山頂跑, 會係咩感覺呢? 到時我話俾大家聽~

夜晚, 去了旺角人氣的 Don Don 屋食飯, 烏冬很滑, 牛肉很嫩, 不過份量得好少, 男人食一定唔夠...

012204

呢個滑蛋真係正到冇朋友!!! 是香港難得的水準~
吉豬就 ok 啦, D 肉都 un un 地~

012205

食完都好似唔多飽, 再戰麥當當, 老公話要請我飲杯新出的咖啡, 佢估我一定鍾意喎
這個 Nutty Mocha 真係好好飲呀, 老公都未見過我飲 McCafe 飲得咁快~
好濃的朱古力同埋榛子味呢, yummy!!!

012208

呢個 Dark chocolate cake 都幾好, 有足足兩層的朱古力呀, 不過甜咗少少~

012206

非常滿足的一日呀~

希望大家龍年行好運, 最緊要身體健康, 心想事成,
人人加人工, 餐餐有好餸~ 恭喜恭喜~

沒有留言:

發佈留言