2012年1月1日星期日

2012 第一焗 - 絕頂美味之丹麥吐司

2012 年, 計劃好了要焗好好味的麵包,
大家知道近來 openrice 大熱那間 BO-LO’GNE 博洛尼亞有款招牌貨叫丹麥麵包嗎?
人人食過都讚好食, 我們早幾日行經, 都好想試試, 點知一睇價錢, 啞咗!
單點麵包要三十幾蚊, 焦糖香蕉多士(只是麵包上加幾片蕉) 要 $57! 一塊包加兩啖意粉又要六七十蚊, 好過去搶...... 但仍然有很多人來朝聖

其實這款丹麥麵包在 A1 Bakery 或一些日式麵包店都有得賣, 都係三四十蚊一大個,
係好多香港人唔識, 以為得博洛尼亞先有,
而亦都可以自己整, 我都見過唔少 blogger 整過, 不過一路都知道佢要用好多牛油, 好唔健康, 所以想食但一路都冇整,
今日心癢癢, 見 Carol 老師都有教, 就膽粗粗跟著做, 因為實在唔捨得出去咁貴食一塊~

http://tw.myblog.yahoo.com/carol-jay/article?mid=174431

我家本來沒有方包模, 諗過幾次都冇買, 因為......... 廚房冇位喇!
今日還是去敗了個返來, 咁又要整多D 喇~
Carol 老師的教法很詳細清楚, 我把牛油減至 100g, 不過我控制牛油的軟硬度不太好,
又沒有依足所有步驟去雪完先搓長 (因為太花時間了), 所以牛油開頭就太硬, 後來就溶了, 搓搓吓底層仲穿了........... 哎呀...............

010101

左邊是第二次發酵前, 右邊是發酵後

010102

上面很快上色, 真係要小心睇火呀, Carol 老師教的冚錫紙方法亦很有效~
焗好了, 漲到好大個呀, 好開心!

010103

切開睇睇, 嘩, 好多層呀~~~ 不過如果同 Carol 的相比, 好明顯我的冇咁酥, 應該是減了牛油的關係~
整完先發現, 同我之前整酥皮一樣, 其實一路焗, 會好多油溶咗流返曬出嚟,
好彩咁啱我個方包模下底係有幾個窿的, D 油出晒嚟, 原來沒有想像中的肥膩呀!

010104

切片後我再烘一烘, 一件搽了蜜糖, 嘩嘩嘩, 不得了, 是超好吃的 Honey Toast!!!
我覺得它的味道, 似甜品多過似麵包~
另一件夾上滑蛋, 又是超美味! 每一口都又脆又有軟的部分, 充滿了牛油香, 波比先生都大讚呀!!!
這種丹麥多士拼炒滑蛋, BO-LO’GNE 賣緊 $60! 超搶錢是嗎?
下次有時間, 一定要再整呢款包呀~

010105

1 則留言: