2012年1月3日星期二

2012 的開工日, 很火!
因為有D 「專業人士」鍾意霸埋我們的專業的東西去做, 但又其實唔識做, 完全亂嚟!
俾我見到真係把幾火!!!!! 簡直係自上次見識了佢哋教「猜包剪揼」都可以成為一堂的「治療目標」後, 又一鉅著!

但今次是玩到一個在 ICU 的 BB, 自己唔識睇又想偷我哋師, 仲問返我轉頭佢咁嘅問題會唔會好!
最過份是根本唔識就亂 refer 個 BB 做一個不必要又要食好多幅射的檢查, 你話我嬲唔嬲~

佢哋最叻, 就係自己唔識做, 又在醫生家長面前扮到好識做, 將我講嘅嘢扮晒係佢識嘅嘢咁 summarize 一次出嚟!
今日個家長問佢D 問題, 佢一D 都唔識答,
講解剖學, 你熟定我熟?! 我把家長的問題一一解答了~ 勁暗寸佢那答咗等如冇答的答案~
但其實我都知好蝕, 因為俾佢偷聽晒我點答家長~

同老細傾返, 我都覺得蠢咗, 點解要應承同佢一齊睇個 B, 嘢就我做, 彩就佢攞~
不過, 我的出發點係制止那不必要的幅射檢查, 如果唔親身上去, 好難有 evidence 去制止,
我可做的, 就是終於都制止了,
不過醫生既然懵懵吓一開始叫佢睇唔叫我睇, 咁我都唔會爭住做~
不過我要祝個 BB 好運囉~ 唉............. 真係激氣咗成日呀~ 點解有D 人可以咁o架???




沒有留言:

發佈留言